2017. november 13., hétfő

PowToon

Kedves Olvasó!

A mai bejegyzésben a PowToon nevű alkalmazásról fogok írni. Nagy elvárásaim voltak vele szemben, reméltem, hogy egy jó, könnyen használható alkalmazásról lesz szó. Azonban sajnos ez nem így van! Az oldal borzasztó lassú, és egy idő után be sem tölti a diákat, így lehetetlenné téve a szerkesztést.
Első próbálkozásomat itt hagytam abba, mivel hiába frissítettem az oldalt, hiába léptem be újra, nem tudtam továbbszerkeszteni:

Mint látható, oldalt ott vannak a diák, azonban amikor szeretnék rámenni, hogy szerkesszem, csupán az üres háttér látszik, és amint mondtam ezt sem frissítéssel, sem újra belépéssel nem lehet orvosolni.

Másodszorra már kicsit nagyobb szerencsével jártam (bár eléggé sok időbe telt, mivel az oldal továbbra is lassú), de sajnos benne maradt egy hiba, amit hiába vettem észre, javítani már nem tudtam, mert az oldal nem engedte, ennyi látszott a kész diából, így a szöveget sem tudtam javítani:
UPDATE: egy nap elteltével sem sikerült a hibát kijavítani, továbbra is ugyanúgy nem látszanak a dia elemei.

Végül azért elkészült a videóm, ami a some, az any és a no használatát mutatja be, példákkal. Kell hozzá már egy alapszintű nyelvtudás, és mivel annyira nem színes, inkább gimnazistáknak javasolnám óraeleji ismétlésként.

Összességében egy nagy csalódás számomra a program, maximum annak javaslom, akinek nagyon sok ideje van, de úgy gondolom, hogy ennyi időráfordítással egy másik, esetleg bonyolultabb programmal sokkal látványosabb eredményt lehet elérni.

Nemsokára új bejegyzés érkezik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése